Torsda

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 15 så ja ska börja jobba.
Är helt slut efter i går kväll, det bara sa bomm och så blev det hur mycket som helst, fattar inte vart alla folk kom i från.
Men men det var kul och det gick riktigt bra.
Får se om det blir lika mycket i dag att göra.
I dag har ja varit duktig och bytt gardiner städat och så kom ja på att jag var ju tvungen att köpa en pump också.
Så jag fick dra till claes ohlsson innan jobbet så nu är det bara att börja pumpa..

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: sophia

"Pumpa på, Pumpa på, vi har långa väg att gå.." trallalalalala...

2009-02-19 17:12:34
URL: http://sophiajanson.blogg.se/
Postat av: micaela

men nu vet jag att du har en =) allt är bra, sj ? Sälen är toppen, trivs som fasiken, får komma upp å festa ju =) va allt för längesen =) kraaam

2009-02-21 23:27:39
URL: http://miicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0