Är så trött!!!

Blir en fortsatt intressant vecka. Vet inte hur jag kommer att orka, är helt slut efter att ha jobba 2 dagar själv i köket. Skönt att man slipper att jobba själv nu resten av veckan. Måste ju tänka på ett helt annat sätt så man blir ju så trött i huvudet.
Men men vi ska ju klara en hel sommar så säger dom, vet inte ett dugg hur dom tänker, fast det är väl det dom tydligen inte gör.

Jag har en 1 ledig dag innan midsommar ska bli intressant och se om man hinner med allt tills dess. Men det ska nog gå bra. Sitter och kollar låtar nu som ska brännas. Josse kom nu så vi ska lägga in lite musik från mina gamla skivor och sen bränna.

Ha en bra dag alla det ska  jag försöka ha

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0