Go kväll!!

Nu har man precis kommit hem från jobbet. Var en lugn kväll i dag riktigt tråkigt faktiskt. Det är tur att man har så roliga arbetskompisar så tiden går ändå..... Är lite svårt att lägga sig och sova när man kommer hem bara.
Men efter jag skrivit klart detta så får det bli sängen och så ska jag kolla på "greys" som ja spelat in i kväll, missade förra men ja har nog inte missat så mycket.

I dag innan jobbet så var Sofie här med Harry (hennes hund) så himla söt. Man blir riktigt sugen på att skaffa en faktiskt men tyvärr så blir det svårt när man jobbar som man gör. Får vänta några år...

Nej nu är det väl bäst att sluta innan josse blir vansinnig på mig när ja knäpper på datorn.

Sov gott med er nu, det ska jag göra om det går, såg precis att det är fullmåne och det brukar inte bli många timmars sömn då..

Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0