Godmorgon alla!!!

Godmorgon på er som är vakna.  I natt har jag sovit riktigt gott. Vaknade av ett sms kl kvart i åtta, och tur var väl det annars hade min lilla syster försovit sig. Orkade inte somna om då så det var lika bra att gå upp.
Nu sitter jag vid datorn och dricker kaffe så man har nått nytt att lyssna på när man ska ut och gå.

Önskar faktiskt att ja vore en morgon människa men icke sa nicke. Skulle få så mycket mer gjort på en dag.
Men det blir man nog aldrig sålänge som man har det jobbet och jobbar dom tiderna som man gör.

I går blev det ingen ny film heller det blev några avsnitt med "en fyra för tre" i stället. ja har verkligen glömt vad bra det är.
Sen avr jag ute och gick i spöregn och storm. Det var riktigt dåligt väder, hade grus full munnen när jag kom hem.
Men då frös jag så så det fick bli ett riktigt skönt bad.

Ha en fortsatt trevlig morgon alla!!!

Kommentarer
Postat av: sophia

Du är inge rolig.. De tre bilderna var ju från tidigare... Haha.. Det var då jag testade mousset som jag tänktejag skulle ha det i tårtan. Det blev rätt bra. Så det kommer bli jordgubbsmousse på nedersta lagret. Sen vanlijkräm i mitten o på toppen blir det grädde med frukt! ;)

2009-05-06 16:43:42
URL: http://sophiajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0