Ledig

Nu var det ett tag sedan som jag skrev. Brukar att glömma bort att gå in och skriva, men ska försöka skärpa mig..

I dag är jag ledig är riktigt skönt faktiskt. Det gör inte så mycket att det regnar och är grått ute, då kan man vara inne med gott samvete. Men det får att bli en långpromenad sen iaf så man får lite frisk luft i dag.

Sitter och funderar på om jag ska sätta på en film men ja vet inte riktigt vad jag vill se, har ju sett filmerna flera gånger om. Men jag skulle kunna tippa på att det blir " mamma mia" eller " walk the line" det brukar stå mellan dom, tråkig som man är.
Min Lilla syster tycker jag är så tråkig som bara tittar på gamla filmer och nästan aldrig ser nån ny. Kan hon faktiskt ha rätt i så jag ska kanske överraska henne i dag och kolla på " Boddyholly" som ja somnade till sist. Men det var på en söndag så då får man somna till film speciellt om man var ute dagen innan.

Nej nu ska jag ta och diska så det blir nått gjort här hemma i dag

Hör snart igen.... Jag lovar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0