Tråkigt väder

Vilket tråkigt väder. tänkte att jag skulle gå ut och gå när ja vaknade men det kunde ja bara glömma när jag tittade ut. Visserligen finns det inget dåligt väder bara dåliga kläder men det tyckte jag inte stämde i dag :-)
Det fick bli kaffe och fråga olle i stället. Men det var inga roligt med där i dag så det var sådär faktiskt.

Dags att hoppa in i duschen snart. Ska börja att jobba kl 14. Blir nog en intressant kväll skulle jag tro. Vi har en mingelbuffe för 440 personer och vi har plats för ca 280 personer kanske. men men dom säger att det ska gå så då gör det väl det.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen äta lite innan jag börjar jobba...

Take Care

Kommentarer
Postat av: sophia

Hoppas det gick... Det blev ju lite "mingelyta" när borden försvann... Men jag kan tro att det är rätt stimmigt, eftersom det verkar RÄTT kaosartat med hela bokningen... Eller nåt sånt..

2009-05-07 18:18:24
URL: http://sophiajanson.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Neeeej! Det är Jonathan Lejonhjärta!!!! :)

2009-05-13 14:33:47
URL: http://linnbacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0